اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک را با ما بیاموزید.

اینفوگرافیک نمایش تصویری از داده‌ها و مفاهیم پیچیده است که می‌تواند تقریباً در هر صنعت برای پوشش تقریباً هر موضوعی استفاده شود.

 

 

 

میدوری ندیگر، طراح اطلاعات Venngage ، آن را به زیبایی با تعریف اینفوگرافیک خود جمع‌بندی کرد: “اینفوگرافیک ها روش مناسبی برای جذاب و قابل هضم بودن محتوای خشک و متراکم هستند.”

 

این گرافیک‌های به اشتراک‌گذاری با استفاده از تصاویر، نمودارها، آیکون‌ها و تصاویر، اطلاعاتی را به‌صورت لیفت ارائه می‌دهند، به‌گونه‌ای که در عرض چند ثانیه می‌توانند بینندگان را جذب کنید. یک اینفوگرافیک خوب از کپی فرم بلند به‌عنوان یک روش خلاقانه و جذاب برای ارائه نمای کلی مبحث، توضیح فرایند، نمایش یافته‌های تحقیق، مقایسه و تضاد ایده‌ها، ایجاد آگاهی از برند و موارد دیگر متمایز خواهد بود.

 

اینفوگرافیک ها از نظر طراحی زیاد و از نظر کپی، از قدرتمندترین اجزای بصری بازاریابی محتوا هستند. اینفوگرافیک برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ اینفوگرافیک ها یک مؤلفه مهم برای هر استراتژی کاملاً بازاریابی محتوایی هستند. بازاریابان به دلایل مختلف می‌توانند اینفوگرافیک ایجاد کنند و از آنها برای جلب‌توجه مخاطب، آموزش بینندگان و ایجاد تعامل از طریق چندین سیستم‌عامل استفاده کنند. تصاویر جالب‌توجه آنها برای رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل و حتی سایر وب‌سایت‌ها مناسب است. از طریق ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد بک لینک‌هایی که کاربران را از سیستم‌عامل‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های شخص ثالث به وب‌سایت اصلی برند شما می‌برد، می‌توانند به‌ویژه برای تولید سرب مفید باشند.به گفته ندیگر: “یک اینفوگرافیک خوب طراحی شده با بینش منحصربه‌فرد یا اطلاعات جالب حتی می‌تواند به طور بالقوه ویروسی شود.” “مردم عاشق به اشتراک گذاشتن آمار و حقایق هستند و اینفوگرافیک‌ها در اطراف این اطلاعات غیرقابل مقاومت ساخته می‌شوند. اینفوگرافیک، در مکان مناسب و در زمان مناسب به اشتراک گذاشته شده، می‌تواند به تعداد بازدید سایت تبدیل شود. ”

 

اینفوگرافیک که در مکان مناسب و در زمان مناسب به اشتراک گذاشته شده است، می‌تواند به تعداد بازدید سایت تبدیل شود.

 

همچنین می‌توانید از اینفوگرافیک‌ها برای استفاده مجدد از مقالات قدیمی وبلاگ و کاغذهای سفید استفاده کنید، به ویژه مواردی که از جذابیت بالایی برخوردارند. مقالات همیشه سبز با راهنماهای گام به گام یا اطلاعات ذکر شده به راحتی تبدیل به اینفوگرافیک می شوند و از هر مرحله یا عنوان فرعی برای راهنمایی عناصر اینفوگرافیک استفاده می کنند. سپس می‌توانید گرافیک تمام شده را در پست‌های وبلاگ همراه آنها تعبیه کنید تا بتوانند به‌عنوان عناصر بصری احاطه شده توسط کپی بهینه شده زندگی کنند.  اگر اطلاعات نظرسنجی از مشتری، یافته‌های تحقیق یا آمار شرکت را داشته باشید، اینفوگرافیک نیز می‌تواند مکمل مهم‌تری برای گزارش‌های رسمی باشد. اگر اینفوگرافیک به‌خوبی انجام شود، می‌تواند در کشف، بررسی، تبدیل و حفظ نام تجاری نقش داشته باشد. بله، این به معنای واقعی تمام مراحل سفر خریدار است. وقتی گفتیم این چیزها قدرتمند هستند، شوخی نمی‌کردیم. اگر استراتژی بازاریابی محتوای شما شامل اینفوگرافیک نباشد، قسمت بزرگی از این معما را از دست می‌دهید.

 

 

 

چرا اینفوگرافیک‌ها این‌قدر مؤثر هستند؟

اینفوگرافیک اعتبار خود را در بازاریابی محتوا به دست آورد زیرا مغز ما می‌تواند تصاویر را خیلی سریع‌تر از کلمات پردازش کند. همچنین آماری وجود دارد که بحث در مورد اینفوگرافیک را دشوار می‌کند، از جمله:

 

کاربران سه برابر بیشتر از انواع دیگر محتوا اینفوگرافی را دوست دارند یا به اشتراک می‌گذارند.

 

مطالعات ردیابی چشم ثابت می‌کند که مردم تمایل دارند تصاویر عمومی سهام را نادیده بگیرند.

 

90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز بصری است. به‌علاوه، باتوجه‌به توجهات روزبه‌روز کوتاه‌تر، دیگر از اینفوگرافیک ها به دلیل “بهترین راه برای ارتباط با مخاطبان متزلزل” تعریف کرد. درحالی‌که این گرافیک‌ها مانند تصاویر عمل می‌کنند، کپی به آنها امکان می‌دهد داستان کامل‌تری را بیان کنند. شما می‌توانید به‌راحتی اینفوگرافیک هل را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و احتمالاً در چندین کانال با تصاویر بصری فاکتور و کپی قابل هضم کشش خواهید داشت. اینفوگرافیک‌ها به‌عنوان محتوای بازاریابی بسیار پیوندپذیر و قابل اشتراک، می‌توانند به‌عنوان ابزارفروش متقاعدکننده‌ای نیز عمل کنند.

 

 

 

عناصر اصلی اینفوگرافیک

 

اینفوگرافی چیزی فراتر از یک چهره زیبا است: اگر درست انجام شود، یک ازدواج کامل از تصاویر، کپی، اطلاعات و روایت است.

 

ویژوال‌ها:

اینفوگرافیک‌ها در هسته اصلی خود محتوایی مبتنی بر دید هستند. هر انتخاب طراحی، از طرح رنگ‌گرفته تا تصاویر، باید به‌دقت موردتوجه قرار گیرد تا مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند و بیشترین تأثیر را داشته باشد.

 

محتوا:

کپی زمینه را به تصاویر اضافه می‌کند، اما موارد را مختصر نگه می‌دارد. متن باید در خدمت گرافیک باشد.

 

داده‌ها:

اینفوگرافیک‌ها معمولاً آموزنده هستند و از داده‌های سخت برای آموزش مخاطب استفاده می‌کنند. هرچه بتوانید با استفاده از داده‌ها و تحقیق از منابع معتبر از پیام و ایده خود پشتیبانی کنید، جذابیت بیشتری نیز خواهد داشت.

 

روایت:

اینفوگرافیک شما باید داستانی را شرح دهد، خواه برجسته وضعیت صنعت باشید، بسته‌بندی نتایج نظرسنجی یا ارائه نکات و مشاوره به خوانندگان خود. هر نقطه گلوله، عنصر بصری و کلمه کپی باید با آن مفهوم اصلی گره بخورد.

 

بدیهی است که تصاویر و تصاویر بیشترین توجه را از طرف طراحان شما خواهند داشت، اما از سایر عناصر اینفوگرافیک غافل نشوید. آنها برای ایجاد یک محصول نهایی بسیار جذاب و جالب بسیار مهم هستند.

 

چه نوع اینفوگرافی وجود دارد؟

 

قبل از اینکه بتوانید اینفوگرافیک ایجاد کنید، باید گزینه‌های خود را بسنجید. انواع مختلفی از اینفوگرافیک برای افزودن به مجموعه شما وجود دارد، از جمله:

 

 

اندازه‌های مختلف اندازه و طول به هدف و محتوای اینفوگرافیک شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید یک فرایند 10 مرحله‌ای نمایش دهید، می‌توانید یک مقدمه کوتاه داشته باشید و سپس 10 بخش کوتاه از کپی داشته باشید. هنگام ارائه نتایج نظرسنجی، در نظر بگیرید که چند نقطه داده به‌اندازه کافی جذاب و مرتبط هستند تا روایت شما را شکل دهند. توجه: تجربه ما با تعداد بی‌شماری مشتری، اینفوگرافیک های دارای عملکرد عالی دارای حدود 11 نقطه داده هستند.اگر قصد دارید برای ایجاد اینفوگرافیک به یک آژانس بازاریابی محتوا متکی شوید، اندازه اغلب قیمت گرافیک را تعیین می‌کند. به‌عنوان‌مثال، در Brafton ، ما اینفوگرافیک های نقره، طلا، پلاتین، پلاتین به‌علاوه و تعاملی را با تعداد نقاط داده موجود و سطح کار طراحی لازم برای تحقق بخشیدن به پروژه تفکیک می‌کنیم.

 

اینفوگرافی نمودار فلو

 

 

 

 

این سبک از اینفوگرافیک با یک نقطه شروع می‌شود و سپس در بخش‌های مختلف منشعب می‌شود. طراحان اغلب بخش‌های نمودار را با خطوط، نقاط، پیکان‌ها یا سایر عناصر ساده به هم‌پیوند می‌دهند. مشابه آزمون‌های فلوچارت در مجلات نوجوان، این نوع اینفوگرافیک برای نامزدی مناسب است زیرا بینندگان با توالی اطلاعات تعامل دارند.

 

مقایسه اینفوگرافی

 

 

 

هنگامی‌که برجسته‌کردن شباهت‌ها یا اختلافات بین مفاهیم، شرکت‌ها یا محصولات منطقی باشد، این اطلاعات را برای ارائه چنین اطلاعاتی مناسب ارائه می‌دهیم. اگر می‌توانید استفاده کنید تا اثبات کنید اگر گزینه شما برتر است یا نگاه بی‌طرف به دو مسیر متفاوت بیندازید.    به‌عنوان‌مثال، یک برنامه تحصیلی جسورانه علوم سیاسی ممکن است یک اینفوگرافیک مقایسه‌ای هیلاری و ترامپ را منتشر کند، یا یک مسیر خنثی‌تر را طی کند و از محتوای بصری برای مقایسه غلظت درجه و مسیرهای بالقوه شغلی فارغ‌التحصیلان استفاده کند.

 

اینفوگرافیک تجسم داده

 

 

 

اینفوگرافی داده‌ها شامل نمودارها و سایر تصاویر برای افزودن علاقه بصری به آمار و واحدهای اطلاعاتی است. هیچ‌کس نمی‌خواهد به تعداد اعداد روی صفحه خیره شود. اگر داده‌ها به روشی جذاب ارائه نشوند، حتی بصیرترین تحقیق، مطالعه یا گزارش نیز ممکن است در تغییر دیجیتال گم شود. اینفوگرافیک داده‌ها و آمارهای خام را در یک بسته جذاب بصری ارائه می‌دهد. آنها همچنین می‌توانند از تصاویر برای ایجاد زمینه‌های اضافی، جلب مخاطب به سمت چهره‌های خاص یا برجسته‌کردن اهمیت داده‌ها استفاده کنند. این نوع اینفوگرافیک برای بازپخش نتایج نظرسنجی، ارتقا stat آمار شرکت و ارائه نتایج تحقیقات پیچیده کار می‌کند.

 

اینفوگرافیک لیست

 

 

 

 

با یک هدف آموزشی، این سبک به کلمات اجازه می‌دهد تا بیشتر از انواع دیگر اینفوگرافیک صحبت کنند. آنها پست‌های وبلاگ همیشه سبز اینفوگرافیک هستند، ساختار استانداردتری از چندین عنوان فرعی و کپی‌برداری از متن مربوط به آن را دنبال می‌کنند. رنگ‌ها، قلم‌ها و نمادها نسخه را افزایش می‌دهند تا با وجود عدم تجسم داده‌ها، آن را به یک گرافیک فریبنده تبدیل کنند.

 

روند اینفوگرافیک

راهنماهای گام‌به‌گام و نحوه محتوا تحت این سبک اینفوگرافیک قرار می‌گیرند. گرافیک‌ها، آیکون‌ها و تصاویر ترتیب متوالی کپی را تکمیل می‌کنند. این‌که آیا راهنمای انجام کار توسط خودتان برای ایجاد فضای ذخیره‌سازی کوچک است یا مروری بر نحوه استفاده از محصول، اینفوگرافیک‌های پردازشی باید راهنمایی‌های روشنی ارائه دهند. برخلاف دستورالعمل‌های مونتاژ ایکیا، این دستورالعمل ها به راحتی می توانند برای همه بینندگان دنبال شوند.

 

 

 

اینفوگرافی جدول زمانی

اینفوگرافی جدول زمانی و اینفوگرافی فرایند تا حدودی قابل تعویض هستند، زیرا ساختار آنها تقریباً یکسان است. درحالی‌که یک اینفوگرافیک فرایند کاربران را از طریق یک مرحله کاری گام‌به‌گام راهنمایی می‌کند، اینفوگرافی های جدول زمانی به ترتیب زمان رویدادهای خاص را طی می‌کنند. برنامه‌های متنوعی برای اینفوگرافی تایم لاین وجود دارد: تاریخچه شرکت خود را برای مشتریان احتمالی به نمایش بگذارید، درباره تکامل صنعت خود بحث کنید یا پیشرفت‌های انجام شده در یک پروژه در حال انجام را برای مشتریان خود ترسیم کنید.

 

 

 

اینفوگرافی جغرافیایی

در صورت وجود نقشه‌ها، این احتمال وجود دارد که اینفوگرافی یک نقشه جغرافیایی باشد. این سبک برای تجسم مکان‌ها، ارائه داده‌های جغرافیایی و روند نمایش در مناطق مختلف استفاده می‌شود.

 

 

 

 

اینفوگرافی تعاملی:

این اینفوگرافیک فشرده، لایه‌ای از تعامل را به ویژگی‌های طراحی سنتی اضافه می‌کند. به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات را از طریق اقداماتی مانند کلیک بر روی دکمه‌ها، بزرگ‌نمایی مناطق خاص و انتخاب از فهرست‌های کشویی، فاش کنند. این سطح از تعامل به شما امکان می‌دهد تا تجربه کاربری شخصی‌تری داشته باشید و همچنین با مشارکت فعال آنها به طور مستقیم خوانندگان را درگیر خود کند. درحالی‌که اینفوگرافیک‌های تعاملی پروژه‌های زمان برتری هستند و به مهارت‌های پیشرفته‌تری در طراحی نیاز دارند، نتیجه چیزی جسورانه و خلاقانه است که از جمع گرافیک‌های ایستا متمایز است.

 

چگونه اینفوگرافیک ایجاد می‌کنید؟

شما می‌دانید که چه چیزی هستند و مطمئن هستید که وقت آن است که برای اینفوگرافیک نام تجاری خود را ایجاد کنید – اما اینجاست که به یک سد راه برخورد می‌کنید. جای نگرانی نیست، شما به‌جای مناسب آمده‌اید. در اینجا مراحل ایجاد اینفوگرافی حرفه‌ای ذکر شده است:

 1 . ایده‌پردازی

پشت هر اینفوگرافی خوب یک ایده محکم است. به داده‌ها، مفاهیم، فرایندها یا روندهایی که هم به برند و هم مخاطبان شما مربوط هستند، فکر کنید. تیم ما اغلب الهام‌بخش اینفوگرافیک را درداده های صنعت، روندهای برتر، پیش‌بینی‌های آینده، راهنما، راه‌حل‌های عملی و شناسه‌های برند می‌یابد. ما در مورد موضوعاتی صحبت می‌کنیم: 10 قانون طلایی برای بازاریابان محتوا.نحوه صحبت در مورد بازاریابی.جفت شراب و پنیر موردتأیید صاحب‌نظر.آناتومی وب‌سایت‌های حرفه‌ای.جدول زمانی برنامه‌ریز عروسی.بایدها و نبایدهای خرید خانه جدید همچنین می‌توانید ایده‌های خود را در تقویم محتوایی پیدا کنید. با اینفوگرافیک متمرکز وبلاگ و محتوای اجتماعی خود را بسازید. نکته حرفه‌ای: از ابتدا بصری فکر کنید. ایده‌هایی که برای اجرای عدالت به کپی طولانی نیاز دارند، ممکن است برای یک پست وبلاگ یا کاغذ سفید بهتر از اینفوگرافی کار کنند.

2. تحقیق کنید

هنگامی‌که ایده‌هایی در مورد عرشه دارید، می‌توانید به تحقیق و جمع‌آوری داده بپردازید. اینفوگرافیک‌های حرفه‌ای با داده‌های غیرقابل بحث جمع‌آوری‌شده و از معتبرترین مؤسسات اطراف پشتیبانی می‌شوند. حقایق و آمارهای سخت‌گیرانه بهترین دوستان اینفوگرافی هستند، بنابراین برای اطلاعات مربوطه که به‌صورت تصویری خوب کار می‌کنند، به دنبال گزارش‌ها، نظرسنجی‌ها و مطالعات معتبر باشید. داده‌های داخلی را مرتب کنید تا اطلاعاتی را پیدا کنید که به نمایندگی بصری منجر می‌شوند، مانند نتایج نظرسنجی مشتری، آمار گزارش فروش و بینش رهبران شرکت.

 

نکته حرفه‌ای:

یکی چیز درهم از آمار کم ارتباط در اینفوگرافیک طنین‌انداز نخواهد شد، بنابراین هنگام جمع‌آوری حقایق خود آن را به‌خاطر بسپارید. شروع به فکرکردن در مورد روایتی برای رشته کردن نقاط داده در مرحله تحقیق برای یک‌روند روان نوشتن کنید.

3. نوشتن مطالب تبلیغاتی

با تحقیق در دست، زمان آن فرارسیده است که شروع به ساختن روایتی کنیم که همه اطلاعات را به‌صورت مختصر، سازمان‌یافته و جذاب متصل کند. شما در اصل در حال ایجاد یک طرح کلی برای هدایت طراحی هستید، به همین دلیل بهترین نسخه اینفوگرافیک کوتاه و قابل‌ذکر است. هرچه مختصرتر باشد، پشتیبانی از کپی با گرافیک برای طراح آسان‌تر خواهد بود.

مقدمه سنگین‌ترین متن از عناصر اینفوگرافیک است و زمینه را برای دنبال‌کردن نقاط داده تعیین می‌کند. برای جلب‌توجه و همچنین تقسیم متن به بخش‌های قابل هضم، از زیر عنوان‌های تند استفاده کنید. درحالی‌که حفظ صدای برند مهم است، اینفوگرافیک ها به‌طورکلی انعطاف‌پذیری و خلاقیت بیشتری در نوشتن دارند تا محتوای رسمی‌تر، مانند مقاله‌های سفید باشند. بهترین راه برای جلب‌توجه طراح خود نوشتن با تجسم بصری است. به موضوعاتی فکر کنید که به گرافیک وام می‌دهند. به‌عنوان‌مثال، عنوان خود را به‌عنوان “دریایی از مزایای فناوری اطلاعات سلامت” و فیلترکردن واژگان زیر دریا را در جایی که متناسب باشد، به یک مفهوم طراحی آشکار نشان می‌دهد. از سوی دیگر، “8 سلامت مزایای آن” هیچ الهام‌بخش طراحی فوری ارائه نمی‌دهد.

نکته حرفه‌ای:

مقدمه‌ای در حدود دو تا سه جمله و سپس جملات کوتاه و درعین‌حال کامل با تقریباً 15 کلمه را در هر قسمت دنبال کنید.

4. طراحی کنید

وقتی سرانجام زمان طراحی اینفوگرافیک فرارسید، اولویت شماره 1 ارائه اطلاعات به روش‌هایی است که پیامی را که گرافیک قصد دارد برقرار کند،

افزایش می‌دهد. نحوه قرارگیری عناصر اینفوگرافیک تا حد زیادی بر نحوه مشاهده و تفسیر خوانندگان از قطعه به پایان رسیده تأثیر دارد.

طراحی اساسی و عناصر بصری مانند خطوط، حاشیه‌ها و اشکال کلید تفکیک بخش‌های کپی برای تفسیر آسان‌تر است. همچنین به توسعه سلسله‌مراتب متنی کمک می‌کند. سعی کنید از سه قلم مختلف فراتر نروید تا گرافیک را به‌راحتی روی چشم نگه دارید. بیشتر طراحان عناوین، زیر عنوان‌ها و کپی بدنه را با تغییرات تایپوگرافی متفاوت می‌کنند.

اینفوگرافی خوب چگونه است؟

ما از علاقه‌مندان به اینفوگرافیک خوب در Brafton هستیم، همان‌طور که از تعداد پست‌های خود در وبلاگ خود مشخص است.  به یاد دارید که قبلاً گفتم شما می‌توانید محتوای وبلاگ فرم طولانی را با اینفوگرافی در مورد همان موضوع استفاده مجدد کنید؟ من این را گفتم زیرا ما همیشه این کار را در Brafton انجام می‌دهیم. مثالی در اینجا: ما پست اصلی “7 مرحله برای کلیک ایده‌های عنوان وبلاگ مناسب” را با یک اینفوگرافیک جمع‌بندی می‌کنیم که اساساً مقاله را از طریق نمایش تصویری مراحل، خلاصه می‌کند.

ما برای بیان افکار خود در مورد ایجاد لینک و برنامه‌های بازاریابی SEO از همان روش استفاده کردیم – و احتمالاً در آینده قابل‌پیش‌بینی این کار را با سایر پست‌های وبلاگ ادامه خواهیم داد. اسطوره‌های ابر ترکیبی را حذف کنید این اینفوگرافیک از سبک لیست پیروی می‌کند و از تصاویر ابر برای انتقال سریع پیام استفاده می‌کند.  مدل بلوغ تجربه مشتری این طرح هنوز کیک را می‌برد و بینندگان را به خود جلب می‌کند حتی اگر این اینفوگرافیک نسخه بیشتری از اکثر نسخه‌ها داشته باشد. CTA را در پایین یادداشت کنید، به‌راحتی با تغییر رنگ پس‌زمینه مشخص می‌شوید

منبع

 

 

کد مطلب:1003300120101000704

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا