خدمات محتوایی
خدمات
انواع خدمات محتوایی
محتوای متنی
محتوای ویدیویی
محتوای پادکست
محتوای متنی
محتوای متنی
دلایل زیادی برای تولید محتوا وجود دارد که میتوان به آنها اشاره کرد، اما یکی از اصلیترین دلایل آن معرفی کسبوکار شما در محیط اینترنت میباشد. شما میتوانید با تولید محتواهای با کیفیت مخاطبان را با محصول و سایت خود آشنا کرده و اعتماد آنها را جذب کنید.
توجه داشته باشید که نشر محتوای با کیفیت نهتنها به اعتماد مشتریان به شما کمک میکند بلکه در رتبهبندی سئو سایت شما نیز تأثیر به سزایی دارد پس قدرتی که یک محتوای متنی با کیفیت میتواند به شما بدهد بیشتر از آنچه که فکر میکنید میباشد.
منظور از محتوا متنی تمام اطلاعات، از جمله کلمات و عبارتها، جملات و پاراگرافها است. ما از طریق این اطلاعات معنی و منظور را به خواننده منتقل میکنیم و به همین ترتیب ارتباط بین نویسنده و خواننده شکل میگیرد.
محتوا متنی از اهمیت بالایی برخوردار است، به این دلیل که اولاً در متن به طور کامل جزئیات توضیح داده میشود و دوما از این نظر که بهینهسازی و استاندارد بودن مطالب محتوا شما در صورت آنلاین و دیجیتال بودن در گوگل بررسی میشود.
محتوای ویدئویی
همه ما تولیدکنندگان محتوا میدانیم که تولید محتوا برای سایت کاملاً با نویسندگی برای یک کتاب چاپی متفاوت است و قطعاً نمیتوانیم با همان استراتژیهایی که در نویسندگی کتابهای چاپی استفاده میکنیم در تولید محتوا برای سایت و کسبوکارهای آنلاین نیز از این روش استفاده کرد و در آن موفق باشیم.
محتوای ویدئویی یکی از بهترین روشها برای تولید محتوا است تا با آن کسبوکار خود را بیشتر رونق بدهید.
بهعنوانمثال اگر در تولید محتوا برای سایت هیچ عکسی استفاده نکنید و کلمات و متنهای طولانی را پشتسرهم ردیف کنید قطعاً هیچ مخاطبی مقاله وبلاگ شما را نمیخواند و شاید تعجب کنید که اینقدر روی تولید محتوای سایتتان وقت گذاشتهاید اما هیچ نتیجه مثبتی نمیگیرید. باید از محتوای ویدئویی و عکس استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.
ویدئو یکی از روشهایی است به دلیل داشتن تصاویر بهسادگی میتواند پیامهای گوناگون را به مخاطب هدف برساند. ذهن انسان تصاویر را خیلی راحتتر از متن پردازش میکند بدین صورت میتوانیم نتیجه بگیریم که هر روزبه تعداد افرادی که علاقهمند به ویدئو هستند افزایش پیدا میکند.
توجه داشته باشید که نشر محتوای با کیفیت نهتنها به اعتماد مشتریان به شما کمک میکند بلکه در رتبهبندی سئو سایت شما نیز تأثیر به سزایی دارد پس قدرتی که یک محتوای ویدئویی با کیفیت میتواند به شما بیشتر از آنچه که فکر میکنید کمک کند.
محتوای پادکست
محتوای پادکست همان محتوا های صوتی هستند که با استفاده از نرم افزار های خاصی که برای گوش دادن به پادکست تعبیه شدند، میتوانید مشترک شوید تا پادکست ها را گوش دهید.
دلایل زیادی برای تولید محتوای پادکست وجود دارد که میتوان به آنها اشاره کرد، اما یکی از اصلیترین دلایل آن معرفی کسبوکار شما در محیط اینترنت با صوت میباشد. شما میتوانید با تولید محتواهای با کیفیت مخاطبان را با محصول و سایت خود آشنا کرده و اعتماد آنها را جذب کنید.
توجه داشته باشید که نشر محتوای با کیفیت نهتنها به اعتماد مشتریان به شما کمک میکند بلکه در رتبهبندی سئو سایت شما نیز تأثیر به سزایی دارد پس قدرتی که یک محتوای پادکست با کیفیت میتواند به شما بیشتر از آنچه که فکر میکنید کمک کند.
پادکست نوعی پخش صدا در وب است.در راه رسیدن به دفتر، هنگام رانندگی یا حتی هنگام کار میتوانید به آن گوش دهید.درواقع پادکست یک نوع محتوا است که مانند یک ویدئو یا یک پست وبلاگ به تمام توجه مخاطبان شما احتیاج ندارد.درخواست پادکست بسیار زیاد است.طبق تحقیقات، گوشدادن به پادکست هرساله در حال افزایش است.این تحقیقات همچنین نشان میدهد افرادی که مرتباً به پادکست گوش میدهند حدود 5 ساعت در هفته را به آن اختصاص میدهند. اگر از خود پرسیدهاید که چگونه پادکست را شروع کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پادکستی میخواهید درست کنید.
اینفوگرافی
اینفوگرافیک نمایش تصویری از دادهها و مفاهیم پیچیده است که میتواند تقریباً در هر صنعت برای پوشش هر موضوعی استفاده شود. محنوای اینفوگرافی به سایت شما جذابیت می دهد.
دلایل زیادی برای تولید محتوای اینفوگرافی وجود دارد که میتوان به آنها اشاره کرد، اما یکی از اصلیترین دلایل آن معرفی کسبوکار شما در محیط اینترنت با اینفوگرافیک میباشد. شما میتوانید با تولید محتواهای با کیفیت مخاطبان را با محصول و سایت خود آشنا کرده و اعتماد آنها را جذب کنید.
توجه داشته باشید که نشر محتوای با کیفیت نهتنها به اعتماد مشتریان به شما کمک میکند بلکه در رتبهبندی سئو سایت شما نیز تأثیر به سزایی دارد پس قدرتی که یک محتوای اینفوگرافی با کیفیت میتواند به شما بیشتر از آنچه که فکر میکنید کمک کند.
این گرافیکهای به اشتراکگذاری با استفاده از تصاویر، نمودارها، آیکونها و تصاویر، اطلاعاتی را بهصورت لیفت ارائه میدهند، بهگونهای که در عرض چند ثانیه میتوانند بینندگان را جذب کنید. یک اینفوگرافیک خوب از کپی فرم بلند بهعنوان یک روش خلاقانه و جذاب برای ارائه نمای کلی مبحث، توضیح فرایند، نمایش یافتههای تحقیق، مقایسه و تضاد ایدهها، ایجاد آگاهی از برند و موارد دیگر متمایز خواهد بود.
اینفوگرافیک ها از نظر طراحی زیاد و از نظر کپی، از قدرتمندترین اجزای بصری بازاریابی محتوا هستند.
اینفوگرافیک ها یک مؤلفه مهم برای هر استراتژی کاملاً بازاریابی محتوایی هستند. بازاریابان به دلایل مختلف میتوانند اینفوگرافیک ایجاد کنند و از آنها برای جلبتوجه مخاطب، آموزش بینندگان و ایجاد تعامل از طریق چندین سیستمعامل استفاده کنند. تصاویر جالبتوجه آنها برای رسانههای اجتماعی، خبرنامههای ایمیل و حتی سایر وبسایتها مناسب است. از طریق ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد بک لینکهایی که کاربران را از سیستمعاملهای رسانههای اجتماعی و سایتهای شخص ثالث به وبسایت اصلی برند شما میبرد، میتوانند بهویژه برای تولید سرب مفید باشند.